BlackSun

Opis forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

#1 2007-09-12 20:41:07

kaznodzieja

Administrator

Zarejestrowany: 2007-09-01
Posty: 23
Punktów :   

Rektutacjia

1. Do sojuszu przyjmowani są wszyscy gracze jednak pod warunkiem spełnienia przez nich podstawowego kryterium:
1.1 gracze z TOP 1000 przyjmowani są bez dodatkowych warunków
1.2 gracze z mniejszą ilością punktów przyjmowani są w randze REKRUTA
2. Każdy REKRUT do czasu uzyskania odpowiedniej wiedzy pozostaje pod opieką swojego - przydzielonego wcześniej opiekuna
3. Awans z rangi rekruta możliwy jest po przejściu przez pojedynek opisany poniżej

REGULAMIN POJEDYNKU



POJEDYNEK


Jest to forma sprawdzenia wiedzy REKRUTA nabytej podczas szkolenia. Forma decydująca o jego pozostaniu w sojuszu, lub też jego całkowitej lub częściowej anihilacji.

UCZESTNICY


- W pojedynku może brać udział REKRUT oraz wybrany przez niego przeciwnik
- Przeciwnikiem REKRUTA nie może być jego nauczyciel ani inny rekrut

OGÓLNE ZASADY


- Nauczyciel zobowiązany jest do wybrania 4 graczy z których REKRUT wybiera sobie jednego przeciwnika
- Nauczyciel przedkłada Radie Głównej listę wybranych graczy oraz zgłasza gotowość REKRUTA do pojedynku
- Lista wybranych graczy musi zawierać graczy posiadających przynajmniej 3x większą ilość punktów niż punktacja REKRUTA
- Rada Główna zgłasza uwagi do wybranej listy lub ją akceptuje
- Akceptacje uczestników przeprowadza Rada Główna i tylko za jej zgoda turniej jest możliwy

PRZEBIEG POJEDYNKU


- Turniej przebiega w czasie wyznaczonym poprzez Radę Główną i zawiera się w przedziale 1-4 tygodni
- Przebieg turnieju oparty jest o założenia wynikające z postanowień Warunków Zakończenia opisanych poniżej
- Pomoc "z zewnątrz" w trakcie trwania pojedynku jest zabroniona zarówno dla rekruta  jak i jego przeciwnika. Udowodniona pomoc dla którejkolwiek strony drazić może dyskwalifikacją gracza.

WARUNKI ZAKOŃCZENIA


- Upłynięcie czasu trwania pojedynku
- Kapitulacja jednej ze stron pojedynku

WARUNKI ZALICZANE NA POCZET ZWYCIĘSTWA


REKRUT
- umiejętne unikanie najazdu ze strony przeciwnika w czasie trwania turnieju
- minimalne straty własne floty i obrony - decyduje RW
- poddanie się przeciwnika
PRZECIWNIK
- zezłomowanie maksymalnie możliwej ilości floty lub obrony REKRUTA - decyduje RW
- poddanie się przeciwnika
UWAGA:

W przypadku gdy wybrany PRZECIWNIK zostanie pokonany przez REKRUTA w następstwie złomowania , REKRUT może wejść do sojuszu natomiast jego PRZECIWNIK może zostać z sojuszu wydalony.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.rastafarai.pun.pl www.actbg.pun.pl www.mechatronika102mcm.pun.pl www.geografia2011rule.pun.pl www.mini-bike.pun.pl